torsdag 4 oktober 2012

Citat

"Rockkritiker är folk som inte kan skriva som intervjuar folk som inte kan tala, och som skriver för folk som inte kan läsa."
av Frank Zappa 

"Vi är det ärligaste bandet på den här planeten på ungefär två tusen miljoner år."

av Johnny Rotten 

"Rock handlar egentligen bara om kuk och testosteron!"

av Courtney Love

"Gud skapade rock och porr av ett och samma skäl. För att också fula människor skulle få sex."

av Kid Rock

"Jag har alltid gillat hög musik. Jag tror det är nå fel på dig om du gillar tyst rock´n roll."

av Lemmy Kilmister

"Om det har mer än tre ackord är det jazz."

av Lou Reed

"Jag knullar allt som rör sig. Om det inte rör sig hittar vi på en lösning."

av Gene Simmons

"Folk tror jag har en märklig kvinnosyn, men jag är väldigt familjeorienterad. Jag har startat, fyra, fem stycken bara det här året."

av David Lee Roth

"Vem som helst kan få sex, det handlar bara om att sänka sina krav tillräckligt lågt."

av Michael Stipe

"Låt oss erkänna - det hade inte varit riktigt samma sak om jag var tandläkare. Jag är den fulaste killen du kan hitta och ändå är jag King of Pussy. Det är en jävla kick."

av Gene Simmons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar